2014-09-20

Sierpniowe Recenzje Kremów

 1.Oillan Balance Hydro-Aktywny

Oillan Balance Hydro-Aktywny 


Przechodząc w pobliżu SuperPharm, postanowiłam wejść -i jako, że byłam po wypłacie- sprawdzić czy są jakieś ciekawe promocję, nastawiałam się na zakup dermokremu z "wyższej" półki, ale zainteresowała mnie 50 procentowa zniżka dal posiadaczy karty Lifestyle na krem Oillan Balance.
Zapłaciłam za niego ok 10 złotych! Była to moja najlepsza inwestycja. 
Na stronie producenta znajdziemy informację:
"Preparaty zalecane  w przebiegu dysfunkcji i schorzeń dermatologicznych (m.in. AZS, łuszczyca, trądzik, trądzik różowaty), jak również po zabiegach z zakresu dermatologii oraz medycyny estetycznej (np. peelingi chemiczne, mikrodermabrazja, zabiegi laserowe, mezoterapia igłowa). Nie wydaje mi sie, żebym miała jakieś dysfunkcje, czy schorzenia, ale krem jest dla mnie niezastąpiony. 
Zgodnie z zapewnieniami producenta zapewnia długotrwały efekt nawilżenia, który można poczuć zaraz po zaaplikowaniu. Ponad to olej z ogórecznika lekarskiego intensywnie odżywia skórę, przywracając jej elastyczność i gładkość. Mało shea odbudowuje barierę hydrolipidową naskórka, wzmacniając system ochronny skóry. Witamina E neutralizuje działanie wolnych rodników. 
Nie zawiera alergenów, parabenów, barwników i kompozycji zapachowejNajlepsze jest to, że nie zatyka porów! 
Pierwszy raz mam krem, który nie zatyka porów. Już teraz wiem co to znaczy. Stosuję go jednak tylko na noc, mimo że sie po nim nie błyszczę, jednakże nie znalazłam informacji o ochronie UV i obawiam się stosować go rano.

Oceniam ten krem na 5+


2. BB CREAM GARNIER Miracle Skin Perfector


BB CREAM GARNIER Miracle Skin Perfector





Jest to połączenie kremu pielęgnacyjnego i podkładu. Kremy BB (blemish balm) stosowane są najczęściej wiosną i latem, gdy rezygnujemy z ciężkich i kryjących podkładów na rzecz lekkich kremów, które wyrównają kolor skóry i dodatkowo ją nawilżają.Kupiłam go na przełomie maja/ czerwca, myśląc, że zastąpi mi podkład podczas gorących dni. Do wyboru są kremy do skóry normalnej, mieszanej, wrażliwej i przeciwzmarszczkowe. Ja wybrałam ten ostatni wariant. Producent zapewnia, że krem stapia się z cerą, sprawiając że twarz jest naturalnie wygładzona, z wyrównanym kolorytem, bez efektu maski. Krem dobrze nawilża moją cerę, ładnie pachnie, lekko wyrównuje koloryt i matuje, Taki efekt utrzymuje się jednak max 3 godziny.Jeśli ktoś liczy na to, że pokryje on niedoskonałości to zawiedzie się. Krem ma ochronę UV SPF-15 oraz Pro-Xylane™, który wspomaga syntezę włókien kolagenowych* aby wygładzić zmarszczki i ujędrnić skórę.




Oceniam ten krem na 4








No comments:

Post a Comment

Thanks for reading!